söndag 23 december 2018

Den första av tio jular

Alltid lite busigt att skriva god jul en dag innan. Hoppas ni får det lugnt och skönt med gott om tillfällen att läsa massa bra ekonomiinspiration.



Jag kan tänka mig att den här bloggen kommer ta sig många olika former under årens lopp men jag hoppas verkligen att jag kan hålla i det under längre tid, i alla fall de tio åren jag bestämt mig för i 10årsplanen.

På tal om 10årsplanen så kan jag ju ta och påminna de läsare som kanske missat det att 2019 års måluppfyllelse antagligen gick upp i rök nu när jag i förra veckan sålde av 343 000 kr på min portfölj. Detta så att jag skulle kunna bli av med den gode lånehajen som tidigt hållit mig i ett stadigt grepp. Men sparkvoterna och livsstilen är ändå densamma, på bara två-tre månader känner jag att jag lyckats göra en beständig förändring i mig själv som kommer glädja mig enormt på sikt.

Liten avstickare där men i grund och botten vill jag bara förmedla ett budskap. Tusen tack för att ni valt att följa med på resan och kommer med bra kommentarer och stöttning. Det är allt jag hade önskat och mer. Så ödmjukt tack för det. Och just det, god jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...