lördag 29 december 2018

Stora skiftningar i balansräkningen

Efter att ha gjort stora förändringar i min strategi framöver, dvs att jag sålde aktier för 343 000 kronor, så ser nu balansräkningen radikalt annorlunda ut.


Den stora förändringen är alltså att jag nu skaffat mig en rejäl krigskassa för när jag väljer att vara med och leka på riktigt i börsen igen.

Tyvärr så hann börsen gå ned lite sedan föregående månad och med en ganska ödmjuk sparkvot så kunde jag inte stanna kvar över 500 000 kr-strecket. Trist men det ser bättre ut framöver, så jag känner mig inte särskilt orolig.

Vill ni göra en egen balansräkning? In och rota bland mina verktyg. Jag har lämnat dörren olåst så det är bara att släppa in dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...