fredag 17 maj 2019

SBP Nordic levererar

Som ämnesraden lyder, så har alltså SBP Nordic börjat bevisa sig som plattform på riktigt genom att ha återbetalat sitt första projekt, som löpte på under slutet av 2018 fram till nu och hade en årlig avkastning på 10%. Den avkastningen hade man inte sagt nej till.

OBS - denna artikel är en del av mitt samarbete med SBP Nordic. Företaget har dock ingen påverkan på min åsikt eller har styrt innehållet i artikeln på något vis.

SBP Nordic är en kär samarbetspartner från glada Göteborg som varit med bloggen länge nu och som arbetar inom crowdlending för fastigheter. Det glädjer mig väldigt att se att de nu kan stoltsera med sitt första avklarade projekt, förhoppningen är att det här bara blir ett i raden av avklarade projekt så klart framöver. Så ok, de har bevisat sig nu, vad har de då för nya projekt på ingång?




Låt mig berätta! Exempelvis så ska de nu i dagarna lansera ett nytt projekt där man som investerare kan få ett tvåsiffrigt räntebelopp i utbyte mot sin investering. Projektet gäller byggnationen av lägenheter i södra London och löptiden är på 12-18 månader, beroende på preferens. Om ni är intresserade av att lära er mer om den här möjligheten, så får ni gärna signa upp till SBP Nordic via min länk. Det är kostnadsfritt så klart och ni får i inloggad vy tillgång till full information om alla projekt, samt några av deras informativa E-böcker.

Så kika in det helt enkelt och tack SBP Nordic för att ni gör det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...