söndag 4 november 2018

10årsplanen - utvecklad

Inspirerad av min käre bloggkollega Kronan till miljonen har jag nu valt att brodera ut 10årsplanen lite och inkluderat ett antal delmål. Förhoppningen är att jag, genom att addera fler mindre mål, kommer att få fler tillfällen att fira och därmed hålla uppe motivationen under hela resan. I skrivande stund känns det lekande enkelt att hålla sig på den raka linjen men det är i pisskalla februari och regniga november nästa år som jag kommer behöva motivation. Jag känner mig själv så pass väl.


Rent praktiskt innebär det att jag alltså har adderat ett par delmål men även att jag, i kommande blogginlägg, kommer delge lite mer personliga tankar kring hur jag tänker mig hantera några av de vanliga fällor som kan uppstå. Det enda som är säkert är att jag vid något tillfälle kommer behöva hantera en eller fler större motgångar. Det är i vart fall min inställning och det har funkat bra för mig i livet innan. Berätta gärna om er delmål, hur planerar ni hålla er på banan när livets omständigheter kommer i vägen?

Förresten så har jag under veckan adderat ett par verktyg och tips under veckan i den gamla verktygslådan som ni gärna får kika in.

Ha en fortsatt trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...