onsdag 7 november 2018

Så här kan du följa bloggen

Drar mig lite från att skriva den här typen av inlägg men känner ändå att det kan vara värt att nämna. Redan nu är det några tappra som redan tagit steget att följa bloggen via twitter (drygt 150 personer), där jag redan nu får varna för att jag stundtals kan vara en något oseriös och stundtals raljerande kvittrare 😇.


Men jag vill också informera om att det finns en möjlighet att få sammanfattningar via mail på de viktigaste inläggen under vissa perioder. Dessa kommer skickas ganska sällan, det kommer bli mer fokus på kvalitet. Hoppas du är sugen på att bli en del av listan, kika gärna spamfiltret när du bekräftar prenumerationen.

Är du publicist/bloggare så får du gärna skriva en rad här så länkar jag gärna till dig, det vore kul att samla alla aktiva bloggare i listan. Självklart vore det kul om du ville länka in till min blogg från din sida/blogg så att vi kan hjälpas åt att sprida den ekonomiska frihetens gospel.

I händelse av frågor, släng en kommentar här direkt på inlägget eller maila 10arsplanen@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...