torsdag 15 november 2018

Nya tillskott i verktygslådan

Äntligen fick jag så en stund över att pilla in ett par verktyg och tips till i den gamla verktygslådan. De största nytillskotten är nog min budgetmall som jag använt mig av i flera år och mina resurser för bättre bostadsköp. Det finns dock ett par till tips som dykt upp också utöver dessa.

Gällande just ett bostadsköp ska man ju självklart väga in fler aspekter, såsom det faktum att man ska trivas i några år och må bra. Hyggligt viktigt kan jag tycka. Men man vill också känna att man har koll på vad som är en rimlig värdering för att känna sig trygg med att den ekonomiska kalkylen går ihop.



Mycket nöje och jag kommer fortsätta fylla på lådan vad tiden lider, fortfarande en mängd idéer som springer runt i huvudet.

Verktygslådan har du här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...