söndag 13 januari 2019

Utvalda inlägg och trimmade fasta kostnader

Jag slogs den här morgonen av det faktum att närmare 60% av bloggens besökare faktiskt kommer ifrån surfplattor eller mobiler. När jag själv surfade in den vägen så slogs jag snabbt av det faktum att bloggens mobilupplevelse var ganska svag, så jag behövde hjälpa till lite på traven för att den skulle kunna erbjuda en litet trevligare upplevelse.


Sagt och gjort. Eftersom mobilläsaren inte får förslag på nya inlägg per automatik så har jag valt att kurera ett antal av mina tidigare inlägg som kan vara av intresse. Det var lite tufft att kurera under vettiga kategorier p.g.a mitt ganska spontana flöde av inlägg men här kan ni se mitt försök till detta.

När jag ändå har er uppmärksamhet så kan jag också avslöja att jag gjort vissa justeringar i mina fasta kostnader. Med dessa justeringar hamnar jag nu på strax under 4500 kr/mån i fasta kostnader.

Tillsammans med ökade inkomster under 2019 stärker detta möjligheten ytterligare att leva i enlighet med 10årsplanen och uppnå den ekonomiska friheten jag så starkt söker.

Yay! 👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...