fredag 4 januari 2019

Återinvesterar för hela slanten

OBS - jag har ett trevligt litet samarbete med Lendify som du kan läsa mer om här.

Tiden tuffar på och Lendify fortsätter leverera för mig i det tysta. Mitt "Autoinvest kort med återinvestering aktiverat taktar på och mina kära låntagare har faktiskt fullföljt sina åtaganden hittills och betalat in det de ska till mig. Jag somnar och tänker inte mer på det, skönt.




Med de här investeringarna kommer jag alltså få en återbetalning om 20 kr/månad från mina kära låntagare. Det här är nästan min favoritdel med Lendify, att man direkt får en sådan fin prognos på hur mycket man kan förvänta sig i avkastning från sin investering. Blir lite som att leka med sina excel-ark och testa olika prognoser. Den klassiska underhållningen på fredag kväll med andra ord.




Vill du också sätta igång med Lendify förresten? Använd min inbjudningslänk så får vi båda 500 pix när vi har 20 papp investerat. Trevlig win-win känner jag om man ändå tror på plattformen och vill få bättre avkastning än sparkonton och räntefonder.

Hojta om ni har några frågor kring Lendify, svarar mer än gärna!

2 kommentarer:

  1. Jag har också Lendify, och det är kul att se återbetalningarna varje månad, och sätter man in en liten slant till nya lån, så ser man kommande ökningar direkt när pengarna investerats.
    Tycker Lendify fungerar bra!
    Tryggpension

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar det, hittills har jag inte haft några dåliga låntagare heller utan smidigt ökande portfölj hos dem helt enkelt. Lycka till även framöver! :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...