onsdag 20 mars 2019

Uppdateringar på bloggen

Hej kära vänner, är det inte ett fantastiskt vårväder vi fått? Njae. Men om man inte är ute och fotar tussilagos med kort skärpedjup, så får man desto mer tid att sitta inne och pilla på bloggen istället, hurra! Bloggande har ju dessutom utvecklat sig till att bli en riktig favoritsyssla för mig så jag tackar och tar emot. Även om jag är lite svag för just den typen av bilder skall erkännas...




Men tillbaka till ämnet - uppdateringar på bloggen. Det jag gjort nu i första vändan är att försöka hjälpa nytillkomna läsare att förstå bättre vem jag är och vad jag försöker förmedla med bloggen. Jag har även försökt mig på att kurera vissa typer av inlägg och verktyg, så att man bara kan plocka russinen ur kakan på ett enkelt sätt. Ni hittar alla nya sidor här:


Är det något ni saknar på bloggen som hade varit intressant att läsa eller som hade hjälpt till än mer på er ekonomiska resa? Även om bloggen till syvende och sist är till för min egen resa så är jag angelägen om att göra den så bra som möjligt. Och eftersom jag hittills alltid fått fantastisk feedback från er läsare när jag sträckt ut en hand så jag gissar att den här gången inte blir ett undantag. 👊

Tack på förhand.

2 kommentarer:

  1. Kul att du bloggen växer som intresse för dig. Jag har börjat känna likadant, även om jag varit lite sporadisk med inläggen på senaste tiden. Men det blir väl lätt så med något man lägger ner tid på, det växer och blir mer och mer en naturlig del av en. Helt plötsligt börjar man tänka i banor som "det här måste jag skriva om på bloggen". Ska ta rygg på dig och också hotta upp bloggen framöver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när det är så pass kul som det här är så blir det lätt att olika ämnen som dyker upp i vardagen direkt översätts till nya blogginlägg, häftigt är det :).

      Bara att hotta på bloggen efter bästa förmåga, tycker du gjort väldigt fina inlägg hittills dock så inga större skamfläckar där inte. Men vi kan ju alla polera upp oss själva stegvis så att det blir lite bättre.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...