onsdag 13 mars 2019

Fastighetsinvestering med Kameo

Som en del i min strategi att skapa fler inkomstkällor så har jag utforskat olika investeringsalternativ för fastighetsinvesteringar, bortom min egen bostadsrätt så klart. Jag valde att både testa plattformen och inleda ett samarbete med Kameo, och hittills har det funkat riktigt bra får jag ändå lov att säga.




Inne på plattformen kommer betalningarna in utan problem, inga privatpersoner som bakar ihop lån här inte utan det är en granskad projektör som sköter sig fortsatt bra. Jag ser hur mycket ränta jag fått hittills, hur mycket som återstår och hur lång tid lånet ska löpa. Superenkelt.




Fördelar med Kameo enligt mig:

  • Hög ränta
  • Låga krav på minsta insättning (500 SEK)
  • Flexibla löptider på lånet (för vissa lån)
  • Utbetalningar månadsvis som du kan plocka ut direkt och leva av

Har ni redan kollat in Kameo? Kanske investerar ni i företagslån och fastighetslån via en annan plattform?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...