tisdag 27 augusti 2019

SBP Nordic ser positiva tongångar på svenska bostadsmarknaden

Som jag tidigare hintat om, så har alltså SBP Nordic och deras ambitiösa marknadsavdelning blivit med podd. Eller ja, den har funnits ett tag men nu tycker jag att kvaliteten höjts så till den grad att det är värt att nämna även för er kära läsare.

OBS - denna artikel är en del av mitt samarbete med SBP Nordic. Företaget har dock ingen påverkan på min åsikt eller har styrt innehållet i artikeln på något vis.




I den här podden så tar Mattias och Daniel på SBP Nordic ett grepp kring den svenska bostadsmarknaden. Det här är ju alltid ett favoritämne, särskilt för de många med mig som sitter på dyra bostadsrätter i Stockholms innerstad. Glädjande nog för oss så tror herrarna på fortsatt goda tider. Varför? Ja, det vore väl synd att avslöja för mycket känner jag i skriftlig form.

Så kika in deras hemsida helt enkelt, bli medlem kostnadsfritt och ta del av poddens innehåll. Tack SBP Nordic för er fortsatta ambition, jag tycker ni länge bevisat att ni vill vara mer än bara en finansieringsplattform, det hedrar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...