onsdag 20 februari 2019

Nytt projekt från SBP Nordic

SBP Nordic - en kär samarbetspartner inom crowdlending för fastigheter från glada Göteborg som varit med mig på resan ett tag nu. De ska nu i dagarna lansera ett nytt projekt där man som investerare kan få ett tvåsiffrigt räntebelopp i utbyte mot sin investering. Även jag skulle vilja skina lite ljus på projektet här på bloggen och uppmana er att kika in plattformen som sådan om ni inte redan gjort det. Ni får gärna signa upp via min länk till SBP Nordic om ni är intresserade av mer information. Det är kostnadsfritt så klart och ni får i inloggad vy tillgång till full information om alla projekt samt några av deras informativa E-böcker. Så kika in det helt enkelt!

Men tillbaka till projektet. Så värst mycket information har vi inte än eftersom projektet rubricerats som kommande, den ligger helt enkelt i "teaserfasen" som jag skulle vilja kalla det. Lite som innan man ska på dejt två, typ. Men det vi faktiskt vet om projektet är att den förväntade avkastningen ligger på hela 10% (!) och att det är Uppsala som ska föräras med ett antal nya bostäder. Du kan redan nu reservera andelar i projektet, vilket inte är bindande, och löptiden för lånet kommer ligga mellan 24-36 månader.

Oh, the mystery!

Mer info om Uppsala-projektet på SBP Nordics hemsida. Och när jag ändå har er uppmärksamhet så skulle jag vilja slå ett slag för att ni med fördel kan kika in företagets sociala medier också, främst instagram och facebook. Där jobbar de nämligen lite unikt för sin bransch med utbildande material och inte ren reklam för investeringscase.

Tack SBP Nordic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...