söndag 15 september 2019

Vi ger bort lite Börsdata

God söndagsmorgon kära vänner. Jag har under en längre tid haft programmet "Börsdata" som ett av mina verktyg, där jag också hänvisat folk till att maila mig om de vill ha en gratiskod för att testa på premiumversionen i en månad. Det har blivit lite för mycket manuell påläggning för mig att maila ägaren av Börsdata för varje enskild förfrågan, då det varit ett tiotal personer som valt att nyttja länken. Därför tänker jag att jag istället tar och gör en större giveaway till alla läsare via det här inlägget.

Och det här är en riktig giveaway - alltså inget "Gratis så länge du ser till att säga upp tjänsten tre veckor och 20 timmar innan bindningstiden går ut", utan det här är helt enkelt en väldigt sjysst gåva från skaparen av Börsdata till dig som läser min blogg. För er som inte vet vem som ligger bakom Börsdata, så är det den gamla stjärnbloggaren 40procent20år, vilket gör att det är extra roligt för mig att kunna få mer personer att använda det här programmet.




Ok, nu har jag ju faktiskt inte skrivit något om programmet i sig men det är enligt mig den bästa sajten för att screena börsen och hitta egna möjliga aktieköp. Det ger makten till användaren så att man inte bara förbli passiv och väntar på att aktieanalytikerna ska ge köprekommendationer innan man investerar i en aktie. Du får snabb översikt på alla nyckeltal 10 år bakåt i tiden och du kan även screena hela börsen baserat på de nyckeltal du tycker är viktigast och hitta nya bolag du kanske inte föreställt dig tidigare. Mer data, mindre känslor - bättre beslut!

Så här gör du för att ta del av erbjudandet:

  1. Gå in på www.borsdata.se
  2. Registrera dig som ny medlem
  3. Gå in på "Min sida" och fyll i koden "10PLANEN" under premiumkod (se nedan exempel)



Stort lycka till! Och ni får väldigt gärna höra av er till mig om ni tycker verktyget är användbart. Det vore också väldigt kul om ni hittar något nytt investeringscase ni kanske inte tidigare hade föreställt er. Tack till Börsdata för gåvan till läsarna och för att ni vill vara med på bloggen fortsatt!

4 kommentarer:

  1. Hörde mig för nu med Börsdata och det verkar som att drygt 100 personer redan använt sig av koden och nu grottar ned sig i mysig aktieanalys. Riktigt kul att se nivån på intresset! :)

    SvaraRadera
  2. Tack för detta! Riktigt trevlig nyhet och tack för bra inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Roger, kul att det uppskattades. Det känns jäkligt kul när man kan bjuda med sig av såna här saker måste jag säga :)

      Radera
  3. Hello!
    Looks like the code is not working anymore? Would be really cool to test the site!

    Cheers!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...