fredag 21 februari 2020

Portföljen uppdaterad - komplett med en till milstolpe

God kväll kära vänner. Sitter strandad på ett tåg mot västkusten sedan drygt tre timmar tillbaka. Istället för att bli vred som alla andra på tåget, varför inte ta tag i att äntligen uppdatera min portfölj igen? Älskar att vända den här typen av tradiga situationer till något positivt. Det har blivit en hel del förändringar i den märker jag sedan jag sist uppdaterade den i januari.


Tack vare en tokig börs som gått i en väldigt positiv riktning under våra två första månader i år så har portföljen nu skjutit upp en bit över 1,5 miljoner. Riktigt kul är det naturligtvis och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag valde att börja investera i aktier.

Hoppas ni har en litet mysigare fredagskväll än mig. Ta hand om er!

4 kommentarer:

  1. Haha, jag sitter hemma och är överlycklig över att ha lyckats göra en tabell för mina portföljinnehav i Blogger som inte har något tabellverktyg.
    Hoppas du kommer fram dit du är på väg med tåget :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha snyggt jobbat, får kolla in om det är något jag kan använda kanske. Brutalt tradig process just nu för att uppdatera portföljen 100%-igt med tre olika portföljer. Måste gå att automatisera en aggregerad siffra med livedata på direktavkastning osv.

      Fortsätter jaga efter en lösning :)

      Radera
  2. Snygg uppdatering av portföljen!
    Enkelt och smidigt att följa med;)
    Hoppas tågresan gick bra, sällan det är sådana problem här på västkusten:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kom fram vid 01:00 på natten istället för 20:30 som var utsatt tid. Lite knäckt i stunden men repade mig till idag, så ingen fara. :)

      Skönt att den är smidig att följa. Försöker vara transparent och uppdatera den så ofta jag kan.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...